niedziela, 27 maja 2012

27 / 05 / 2012

Udając, że znalazłam chwilę na dodanie wpisu osobiście, postaram się zrobić to szybko, składnie i konkretnie. Strasznie dużo się dzieję, szaleje moje dziennikarskie ego. Tysiąc srok za ogon, powoli zaczyna mnie męczyć. Ale mam nadzieję, wszystko zmierza w kierunku stabilizacji - może nawet uda mi się zahaczyć gdzieś na dłużej. Teraz EURO i moje tajemnicze praktyki, o których dowiem się więcej już w tym tygodniu. Kilka ważnych spotkań, które - wierzę - zaowocują. Tymczasem moje nieopalone nogi w pełnej krasie! Fajny look na zwykły wypad na miasto, czy szybkie zakupy. Wygodnie i modnie! Koronki wiodą prym kolejny sezon. Oversizowa torba nieprzemijająco IN. Mokasyny (moje już po wielu przejściach) idealnie współgrają z całością.
Aaa! I lika fajnych dźwięków - bo tym zajmować będę się od czerwca - narazie - tajemnica!
ENJOY!





torebka - outlet/ZARA / buty - allegro / spodenki - m&s / kamizelka - sh / bluzka - sh / okulary - cubus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz